Тест драйв: Новият Opel Corsa влиза в битката на компактните
След близо 14 млн. продадени автомобила от 1982 година насам Opel Corsa влезе в своето шесто поколение. То вече е изградено на платформата на Peugeot 208, но двата модели нямат кой знае каква визуални прилика.
За разлика от поколенията до момента, новото се предлага само с пет врати, като дизайнерите са се постарали да придадат на модела по-динамично излъчване, като скосят линията на покрива. Ефектът се е получил, но страничният ефект е по-лош достъп до задните седалки, отколкото при предшественика.
ПОВЕЧЕ МЯСТО ЗА БАГАЖ
Иначе при дължина 4.06 метра в Corsa спокойно пътуват четирима пасажери, като за петима е тесничко. Багажният обем е под средния за сегмента - минимум 309 литра. Това все пак е с 24 литра повече от предшественика. Задната облегалка се дели в съотношение две към едно, като при сгъването и се получава лек ръб.
Новата Corsa има подчертано спортно излъчване, като особено впечатляваща е версията GS Line, която е в двуцветно изпълнение, специално разработени за нея брони и хромиран накрайник на ауспуха. В салона имаме спортни седалки, педали с метални капачки и червени акценти.
ПОДРЕДЕН И СТИЛЕН САЛОН
Салонът не изненадва с някакви иновативни решения, като всички контролери са точно там, където очаквате да бъдат. На разположение са три екрана на мултимедията с размери 5, 7 и 10 инча. Серийни Corsa e с класическо приборно табло, но срещу доплащане има и дигитално. То за съжаление обаче не предлага кой знае какви възможности за персонализация.
Мястото отзад не е сред най-щедрите в сегмента, но не е и сред най-тесните. Все пак в колата спокойно могат да пътуват четирима души с височина до 1.80 метра. Това, което липсват са вентилационни отвори, подлакътник и осветление. Може да има обаче два USB изхода.
Отпред също има USB изход, както и подложка за безжично зареждане на телефон. Жабката е голяма, но без осветление.
Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://blogomobil.com/