известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Тест драйв на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid: Мощност и иновации в едно

Екип MyVe
Екип MyVe
13:21 | 23.07.2024
Време за четене: 03:37 мин.
Тест драйв на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid: Мощност и иновации в едно

Джордж Р. Р. Мартин: майстор на разказването

Джордж Р. Р. Мартин е един от най-добрите разказвачи, създатели на светове и персонажи, чието развитие трудно може да бъде конкурирано. Именно дълбочината на неговите герои го отличава от останалите автори. Средната земя на Толкин е пленителна, но има ли там толкова многопластов герой, колкото Церсей Ланистър?

Моите умения зад клавиатурата не достигат и половин процент от тези на великия писател, затова когато се върна към уикенда ми зад волана на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, в главата ми изплуват клишета.

Клишетата мразя, мразя ги много независимо дали става въпрос за сравнения, социални клишета или тези, залегнали в общественото съзнание. Но понякога няма възможност клишетата да бъдат избегнати.

Сложността на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Когато седнах зад волана на Porsche Cayenne Turbo, пред очите ми се разкри "Сблъсък на крале". Този плъг-ин хибриден Cayenne е най-мощният в историята на модела. Той държи на традициите с V8 двигател, но също така гледа към бъдещето с електромотор между двигателя и 8-степенната кутия. Най-впечатляващото е как Porsche успява да маскира теглото от 2,6 тона чрез нови амортисьори и умни системи на окачването.

Външният вид на Porsche Cayenne Turbo

Отвън Cayenne Turbo е едновременно брутален и стилен, благодарение на версията Coupe със скосена линия. Това омекотява впечатлението от автомобил с дължина почти 5 метра и широчина два метра. Но не се залъгвайте, Cayenne Turbo е като огнедишащ дракон, който поема кислород през гигантските въздуховоди и издиша огън през двойните ауспуси.

Технически характеристики на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Дължина: 4930 мм
Широчина: 1983 мм
Височина: 1685 мм
Междуосие: 2895 мм
Тегло: 2645 кг
Двигател: V8, турбо
Максимална мощност: 599 к.с.
Максимален въртящ момент: 800 Нм
Батерия: 25,9 kWh
Системна мощност: 739 к.с.
Максимална скорост: 295 км/ч
Ускорение 0-100 км/ч: 3,7 сек
Среден разход: 2,0 - 1,7 л/100 км
Вредни емисии: 43 - 40 г/км
Базова цена: 372 000 лв.

Интерирор и удобства

Интериорът на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid е съчетание от лукс, качество и ергономия. Спортните седалки са с 18 позиции за настройка и масаж. Приборното табло е дигитално, а пред предния пътник има трети дисплей. Върху волана има въртящ се регулатор за избор на седем режима на шофиране, включително хибриден и електрически режим.

Широчината на възможностите на Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid е впечатляваща. Може да се движите безшумно на ток в града, но също така е готов да предизвика най-мощните от своите луксозни SUV конкуренти. Този автомобил е създаден да впечатлява и да доставя удоволствие на сетивата.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: