Tesla започна да рекламира в Google
След като дълго време го смяташе за ненужно, сега Tesla предпазливо се регистрира на повече рекламни платформи.
Tesla наскоро инициира нова рекламна стратегия чрез пускане на реклами от Google. Ходът идва, след като главният изпълнителен директор Илон Мъск обяви промяна в дългогодишния подход на компанията, който разчиташе на подобряването на продуктите и маркетинга от уста на уста, а не на традиционните рекламни разходи.
Инвеститорите на Tesla упорито препоръчват на компанията да обмисли реклама, за да покаже отличителните характеристики и предимства на техните автомобили. По време на годишната среща на Tesla Мъск най-накрая се вслуша в тези предложения, заявявайки, че ще „опитат малко реклама“, за да оценят ефективността му.
Прилагането на тази нова стратегия вече е очевидно, тъй като...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg