Tesla монтира дефектни части в нови коли и не признава гаранция
Tesla обвини клиентите за неправилно използване на превозните средства и предварително повредени компоненти на окачването и не пое отговорност за дефектни части, въпреки че от самото начало знаеше, че някои компоненти са дефектни. Това се казва в мащабно разследване на Reuters.
Разследването започва с историята на клиент от Великобритания, който купува нова Tesla Model Y 2023 г. Само ден след като получава първата си електрическа кола, той кара с ниска скорост в своя квартал, когато внезапно загуби контрол над волана, докато правеше бавен завой. Предната дясна част на окачването на електромобила се чупи след по-малко от 200 км пробег.
Необходими са около 40 часа работа за ремонта на окачването и подмяна на кормилната колона, заедно с други ремонти, на обща стойност от над $14 000. Tesla отказа да покрие гаранционния ремонт, като обвинява за инцидента водача. Това е само един случай, при който проблеми с окачването са засегнали автомобили, които току що са слезли от поточната линия, както и електрически автомобили Tesla , които са на по-малко от година.
Друга история със собственик на...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg