Тази компания превърна Ferrari Testarossa в автомобил на 21-ви век
KW представя ново окачване за Ferrari Testarossa
KW въвежда нов комплект окачване за Ferrari Testarossa. Комплектът може да бъде поръчан с хидравлична система за повдигане, която позволява на шофьорите да повдигнат предната част на своя суперкар от 80-те години. Цената на системата започва от около 7,750 долара, или около 10,000 долара, ако желаете опционалната хидравлична система за повдигане.
Модерна технология за класически автомобил
Технологията на окачването през 80-те години не беше толкова усъвършенствана, колкото е днес. Благодарение на мощността на съвременните компютри и прецизната обработка, инженерите могат да доставят по-висококачествени амортисьори и пружини, отколкото беше възможно дори преди 20 години. Това прави новия комплект V3 за Ferrari Testarossa толкова привлекателен за нас.
Първият комплект за класически Ferrari
Комплектът V3 Classic е първият такъв комплект, предлаган от KW за класически Ferrari. Досега германската компания предлагаше комплекти само за модерни модели Ferrari. Ако искахте нещо за вашия винтидж автомобил, трябваше да преминете през отдела за персонализирани поръчки на KW.
Подобрена стабилност и комфорт
Комплектът включва общо шест амортисьора – два за предната и четири за задната част (всеки заден вертикал на Testarossa има паралелни пружини и амортисьори, подобно на най-близкия му конкурент, Lamborghini Countach). Освен по-високи скорости в завоите, комплектът обещава по-добро управление, стабилност на правата линия и комфорт при возене, според KW.
Многостепенна технология за по-добро управление
Окачването постига това чрез многостепенната технология на KW. Всеки амортисьор е съставен от няколко клапана, което позволява на амортисьора да реагира независимо на удари с висока и ниска скорост, значително подобрявайки управлението и разширявайки оперативния диапазон на амортисьора.
Опционална хидравлична система за повдигане
Най-голямото подобрение идва от опционалната добавка за V3 – вградена хидравлична система за повдигане, монтирана на предните амортисьори. Тя може да повдигне предната част на Testarossa с 45 мм с натискането на бутон и автоматично се спуска, когато автомобилът достигне 64 км/ч. Сега собствениците нямат извинение да не карат своите автомобили навсякъде.
Цената на окачването започва от 6,999 евро (около 7,750 долара) преди данъци и разходи за доставка. Ако искате и хидравличната система за повдигане, трябва да добавите още 2,000 евро (около 2,200 долара). Не е евтино, но за висококачествено, добре разработено оборудване, предназначено за Ferrari, бихме казали, че е разумно. За съжаление, V3 е наличен само за Testarossa в момента, така че ако притежавате 512 TR или 512 M, нямате късмет.