известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Слабо търсене на бившия бестселър на Opel

Екип MyVe
Екип MyVe
09:40 | 16.12.2024
Време за четене: 02:07 мин.
Слабо търсене на бившия бестселър на Opel

Кризата в Stellantis

Кризата в корпорацията Stellantis продължава да се задълбочава. Поради унификацията, много модели на дъщерните марки не оправдават очакванията на ръководството и губят от конкурентите. Един от тези модели е шестото поколение Opel Astra (известен още като Astra L), който е базиран на френската модулна платформа EMP2.

Положението със продажбите

За първите десет месеца на текущата година продажбите на Opel Astra в Европа достигнаха 70,761 единици, според JATO Dynamics. Това представлява ръст спрямо същия период от миналата година, но не е достатъчно за да оправдае надеждите на компанията. Заводът в Рюселсхайм произведе твърде много автомобили, така че сега е принуден временно да спре производството.

Временни затваряния в Рюселсхайм

Заводът в Рюселсхайм ще остане затворен тази и следващата седмица. След паузата ще премине на намален режим на работа до края на януари, с двуседмична почивка по Коледа и Нова година.

Проблеми с гамата двигатели

Един от недостатъците на Astra L е ограничената гама двигатели. Миналата година дизеловият двигател бе премахнат от моделната гама. Базовите версии разполагат с бензинов 1.2-литров турбо двигател. Наличните plug-in хибриди, базирани на 1.6-литов бензинов турбо двигател, са твърде скъпи. Интересът към изцяло електрическа Astra е също слаб.

Промени в ръководството на Stellantis

Наскоро Stellantis принуди генералния директор Карлос Тавареш да подаде оставка, повече от година преди края на неговия договор. Все още не е назначен наследник, докато компанията, притежаваща четиринадесет марки, се сблъсква с множество проблеми.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news

Свали мобилното приложение MyVe и ползвай всички услуги напълно безплатно:

Google Play Apple AppStore AppGallery
Споделете статията в: