Skoda превключва на ток с пробег до 600 км
Skoda бързо извървя пътя от бюджетна алтернатива на Volkswagen до престижна дизайнерска марка. Пандемията и кризата с доставки на компоненти за сглобяване на нови коли доведе до спад в растящите като лавина продажби на чешкия производител. Според експерти Skoda страда от факта, че дефицитните части като полупроводници в рамките на концерна Volkswagen се пренасочват с предимство към Porsche, Audi и VW, което води до намалено производство и по-дълги срокове на доставка.
Въпреки затрудненията Skoda продължава стратегията за електрификация, което се затвърждава от увеличените с 20% продажби през миналата година на електрическия модел Enyaq. През следващите три години марката планира да пусне още три нови електрически автомобила.
С най-голям ентусиазъм се очаква новият флагман на Skoda, който ще е...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg