Шефът на Mercedes: Няма да се подведем по играта на Tesla
Опитът да се избере правилният момент за закупуване на електрическо превозно средство все повече заприличва на игра, в която губещ е клиентът. В последните месеци Tesla наложи нова тенденция на пазара, намалявайки често цените на двата си най-успешни продукта – Model 3 и Model Y. Това принуди някои от конкурентите да предприемат същия подход.
Ford, например, промени цените на F-150 Lightning и Mustang Mach-E, които се покачват или спадат, за да съответстват на кривата на търсенето, която в най-добрия случай е доказано непостоянна. Друг от конкурентите – Mercedes-Benz, обаче няма намерение да участва в подобна „игра“, както я определи главният изпълнителен директор на компанията Ола Калениус.
„Винаги трябва внимателно да се разглежда търсенето и предлагането на всеки един пазар, но подобни драстични ходове не са правилния път за марка като Mercedes”, коментира Калениус.
Германският производител си е поставил за цел да...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg