Шефът на AMG е уверен, че купувачите на V-8 ще преминат към електрически автомобили
Amg ceo: клиентите ще приемат електрическите автомобили без проблеми
След изказването на шефа на Mercedes Australia, че купувачите на AMG ще приемат четирицилиндрови хибриди като смартфони, ръководителят на подразделението за високи постижения на Mercedes направи поредното противоречиво изявление. В интервю за британското списание Autocar, изпълнителният директор на AMG, Michael Schiebe, изрази увереност, че купувачите няма да имат проблеми при преминаването от големите V-8 двигатели към електрически автомобили.
Технологията е ключова за клиентите
"Клиентите, които дойдоха при нас заради V-8 двигателя, не го направиха само заради големия двигател. Те обичат технологията, която влагаме в автомобилите," каза Schiebe. "Сигурен съм, че когато става въпрос за електрическо задвижване, те ще приемат новата технология, защото тя ще бъде най-новата и най-добрата на пазара."
Промени в моделите на amg
AMG иска да убеди, че клиентите на Affalterbach са хора, които приоритизират технологиите. Ако последните разработки не включват двигател с вътрешно горене, клиентите ще преминат към електрически автомобили. Рано или късно, философията "един човек, един двигател" ще приключи, а Schiebe вярва, че хората ще приемат електрическите автомобили, стига да включват най-новата технология.
Бъдещето на v-8 двигателя
Но V-8 двигателят няма да изчезне скоро. AMG обещава нови осемцилиндрови модели. Последното шпионско видео показва, че CLE63 може да е следващият модел с V-8 двигател. Според доклади, топ моделът CLE трябваше да има намален електрифициран задвижващ механизъм, но слабото търсене на C63 е накарало AMG да промени двигателя в късен етап на разработка.
Намаляващи опции за двигатели
Въпреки че точните продажбени цифри за C63 не са налични, значителните отстъпки в Германия показват, че той не е особено популярен. C63 не е единственият модел на AMG, който губи V-8 двигателя, тъй като и GLC63 вече не използва двутурбинния 4.0-литров агрегат. Освен това, Mercedes вече обяви, че следващият E63 няма да има осем цилиндъра.
Електрическо бъдеще за amg
В предишно интервю Schiebe призна, че някои клиенти на AMG "се нуждаят от време, за да се въодушевят от новата технология." Той добави, че "е важно да бъдем отворени към новите технологии." AMG вече е инвестирал в няколко високопроизводителни PHEV и разработва специална платформа за електрически автомобили. Архитектурата AMG.EA е в процес на разработка от няколко години и Autocar съобщава, че се работи върху чисто електрически суперавтомобил.
AMG вече изключи възможността за нов хиперавтомобил с F1 двигател, следвайки стриктните регулации за емисиите. Въпреки това, в обширната гама на Mercedes все още има много шест- и осемцилиндрови модели, както и огромен V-12 в Maybach S-Class. Общо взето, все още има време да се купи автомобил с подходящия брой цилиндри, но опциите намаляват.