Шасито на Bugatti Tourbillon: истинско произведение на изкуството
Bugatti представя ново шаси за Tourbillon хиперкар
Bugatti разработи ново шаси за Tourbillon хиперкар, което отговаря на променящите се регулации и нова хибридна задвижваща система. Френският производител на автомобили не може да използва платформата, която подкрепяше както Veyron, така и Chiron. Резултатите са изключителни, както се вижда в снимките и видеото, които Bugatti току-що пусна.
Новите предизвикателства пред инженерите
Инженерите на Bugatti са се изправили пред голямо предизвикателство при опаковането на всички компоненти. Задачата за Tourbillon беше автомобил, който е малко по-голям от Chiron, но с V-16 двигател, комбиниран с електрически мотор и трансмисия с двоен съединител, двоен мотор на предната ос и батерии за управление на цялата система.
Инженерни иновации
V-16 е по-дълъг от стария W-16 двигател на Bugatti. Всички електрически компоненти заемат също много място. Bugatti премести V-16 по-близо до задната преграда, с резервоари за гориво от двете му страни. Батериите са конфигурирани в „Т“ форма зад седалките и в централния тунел. Седалките са по-близо една до друга и фиксирани, за да се намали фронталната площ. Педалите и воланът са преместени към водача, а предният електромотор се намира точно зад (малкото) багажно отделение.
Намаляване на размера
Въпреки всичко това, междуосното разстояние на Tourbillon е само с около 2,5 см по-дълго от това на Chiron, а линията на покрива е дори по-ниска. Важна иновация за контролиране на размера е карбоновият дифузьор, който служи и като задна ударна структура, елиминирайки нуждата от отделен лъч.
Невероятни детайли
Tourbillon разполага с осем радиатора и използва „скелетизирани“ 3D-принтирани носачи от Divergent, компанията зад Czinger 21C. Има толкова много впечатляващи детайли, точно като останалата част от Tourbillon.