Scout продава автомобили директно на клиентите
Новата стратегия на Scout за продажби събужда недоволство в Калифорния
Scout, подновената марка на Volkswagen, привлече много внимание с представянето си на два нови електрически модела, които се очакват в следващите години. Докато мнозина са развълнувани от възраждането на марката под крилото на Volkswagen, дилърите в Калифорния не са толкова въодушевени. Асоциацията на новите автомобило-дилъри в щата поиска от Scout Motors и Volkswagen да спрат събирането на депозити, настоявайки, че директните продажби са забранени в Калифорния.
Писмо до Scout и VW относно директните продажби
Асоциацията изпрати писмо до VW и Scout, отбелязвайки, че тяхната стратегия за директни продажби несправедливо изключва новите и съществуващи дилъри на VW от възможността да участват в този процес. Освен това се подчертава, че решението на Scout нарушава местния закон, който предписва, че автомобилопроизводители и филиали не могат да се конкурират с франчайзираните си дилъри. Поправка в закона позволява на производителите да се конкурират, стига новите превозни средства да се продават чрез съществуващата дилърска мрежа.
Интересът към възродения Scout
Марка Scout, която Volkswagen възроди през 2022 г., е обект на значителен интерес. В края на октомври, Scout отвори книга за резервации за Terra pickup и Traveler SUV, предлагащи електрически задвижвания и удължители на обхват в някои конфигурации.
Примери от други компании и бъдеще за Scout
Моделът на продажби на Scout би следвал примери от компании като Tesla и Rivian, като първата от тях по някаква причина е изключена от изменението в закона. Благодарение на населението и добрия климат, Калифорния е важен пазар за Scout, но VW има няколко възможности за продажба, включително предлагането на Scout превозни средства при съществуващите VW или Audi дилъри.