С нова кампания на марката Mercedes-AMG празнува своята 55-та годишнина
В своята 55-годишна корпоративна история Mercedes-AMG многократно е задавал стандарти на пазара на производителност и спортни автомобили, като по този начин е написал впечатляваща история на успеха: от стартирането на двама души на основателите Ханс Вернер Ауфрехт и Ерхард Мелхер през 1967 г. до днешния найсъвременен сайт за разработка със собствена производствена база за двигатели, повече от две хиляди висококвалифицирани служители и уникално портфолио от превозни средства. Новата бранд кампания забелязва това изключително развитие с твърдението „55 години – промяна на играта“ и в същото време насочва към бъдещето. Служителите на Mercedes-AMG и известните посланици на марката действат като промени в играта за компанията. Те ви насърчават да мислите и да действате като промени в играта. Съчетанията на превозни средства с исторически и актуални икони от портфолиото на моделите на AMG завършват 360-градусовата кампания. Той ще бъде във всички релевантни социални медийни канали на Mercedes-AMG от средата на юни до края на юли 2022 г.
Основана през 1967 г. от инженерите ...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg