Русенска компания се похвали с разработката на уникален електромобил
„Преди 10 дни представихме модела на автомобилното изложение в Мюнхен( то наследи пополярния автосалон във Франкфурт, б.а.). Отзувкът е уникален, нямаме пряка конкуренция на пазара“, така създателят на русенската Sin Cars Industry Росен Даскалов представи разработения от компанията модел L City Utility Koffer S.
Това е камионче с дължина 4.34 метра, товарен обем 7.5 кубика, товароносимост до 900 кг. и запас от ход от 300 километра. Даскалов подчерта, че уникалното в модела са гъвкавите слънчевите панели, разработени от финландска компания и монтирани върху товарната зона. В слънчев ден те могат да осигурят около 50 километра допълнителен безплатен пробег.
Всички компоненти за L City Utility Koffer S се произвеждат в България, но финалното сглобяване ще се прави близо до Мюнхен, Германия. Има планове за изнасяне на асемблирането и в Грийнвил, Южа Каролина, САЩ.
Серийното производство на модела ще започне догодина. Базовата цена се очаква да бъде 40 хил. евро. Това е повече от двойно повече от лекотоварен автомобил със същата товораносимост, но разчетите на производителя са, че след шестата година L City Utility Koffer S ще носи печалба от близо 4000 евро на година, плюс още по 2500 евро, ако моделът се поръча със соларните панели. При това изчисленията са за страни, където няма никакви стимули за електромобилите.
На шасито на L City Utility Koffer S могат да се монтират най-разнообразни надстройки, като версията с три моста (от които два задвижващи) ще може да носи до 3.5 тона полезен товар. Камиончето е изградена на универсарна платформа, разработена от Sin Cars, като плановете са да бъдат пуснати базирани на нея две версии на микробус за превоз на пътници. Амбициите са за лансиране също на 12 метров електрически автобус и камион с товораносимост до 12 тона.
„Наличните за момента мощности позволяват да се сглобяват до 20 хил. превозни средства на година при три смени на работа. Това би означавало оборот от 1.5 млрд евро на година“, посочи Росен Даскалов.
Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://blogomobil.com/