Ruf Rodeo дебютира като офроуд суперкола с 455 kW мощност

Първият клиентски екземпляр бе показан на The Quail по време на Monterey Car Week
Ruf представи първия серийен Ruf Rodeo по време на Monterey Car Week. Моделът съчетава класически силует на 911 с модерна офроуд техника. В основата стои карбонова монокок конструкция и турбо двигател с 455 kW.
Пет години след концепта компанията показа завършен автомобил пред публика. Колата се появи на събитието The Quail, A Motorsports Gathering. Лакът Jordan Black и бели централно фиксирани джанти подчертават офроуд стойката.
Rodeo използва изцяло карбонова монокок рама. Това прави модела уникален сред серийните офроуд купета, посочва Ruf. Калобраните подслоняват задна следа, разширена с 142 мм, и предна с 41 мм спрямо Ruf SCR. В броните са интегрирани стоманени bash bar греди за защита.
Задвижването идва от 3,6-литров турбо боксер. Моторът развива 610 к.с. (455 kW) и 700 Nm въртящ момент. Силата достига до четирите колела през шестстепенна ръчна скоростна кутия. Системата за задвижване е напълно регулируема и позволява променливо разпределение на тягата.
Окачването използва pushrod връзки, активни амортисьори и двойни носачи. Ходовата част повдига каросерията с 242 мм спрямо стандартната настройка. Спирането е поверено на карбоново-керамични дискове с диаметър 350 мм и шестбутални апарати.
До Rodeo Ruf показа клиентски CTR3 Evo в цвят Howe White. Моделът разчита на 3,8-литров турбо двигател с 800 к.с. (597 kW) и 991 Nm. Компанията изложи и Ruf Tribute с 3,6-литров, въздушно охлаждан боксер. При него мощността е 550 к.с. (410 kW), връщайки марката към корените ѝ.
Изображения: Ruf
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
