известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Ревизия на 100 000 км на електрически Renault Mégane

Екип MyVe
Екип MyVe
18:21 | 28.10.2024
Време за четене: 02:50 мин.
Ревизия на 100 000 км на електрически Renault Mégane

Ревизия на Renault Megane E-Tech след 100 000 км пробег

Автомобилът, предоставен на служителите на групата Brakson, наскоро премина прага от 100 000 километра. Това беше чудесен случай да се извърши проверка и ревизия в дилърския център на Renault.

История на използване на автомобила

От юли 2022 година нашият екип има на разположение Renault Megane E-Tech EV60 Supercharge. През това време тя беше използвана за разнообразни професионални и лични пътувания, като е изминала над 100 000 километра. Средната ѝ консумация на електроенергия е 16,8 kWh/100 км.

„Това е един от автомобилите с най-голям пробег във Франция“, споделят от екипа на Brakson.

Текуща ревизия и необходимост от поддръжка

С настоящия пробег, автомобилът посети сервиза на Renault в Страсбург за третата ревизия. Първата ревизия беше извършена през юни 2023 г. при пробег от 31 249 км, като бяха проверени над 80 контролни точки. Разходите за ревизията тогава бяха 79 евро без ДДС.

„Проверихме състоянието на автомобила и сменихме два комплекта гуми“, обясняват техниците.

Актуално състояние и ремонт

При последната проверка беше установена повреда в тръбичката за пръскане на задния прозорец, вероятно причинена от малки животни като катерица или спинал, което беше бързо ремонтирано. Състоянието на гумите беше оценено и в близко бъдеще ще трябва да бъдат сменени.

Състояние на спирачната система и батерията

При проверката на спирачната система се установи, че дисковете и накладките са износени само на 20%. Що се отнася до батерията, оценката показва състояние на здравето (SoH) от 96% след пробег от 100 000 км.

„Теоретично тази Megane може да измине 500 000 км преди да е необходимо да се сменят дисковете“, отбелязват техници.

Бъдещи планове за автомобила

Renault Megane ще продължи да служи на служителите до юли следващата година, когато ще бъде заменена от Renault 5 e-Tech и друг модел, който обаче няма да е европейски.

„Нашият опит беше предимно положителен, макар и да съжаляваме, че не избрахме опцията за предварително подгряване на батерията“, казват от екипа.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: