Renault обновява Kiger: повече технологии и безопасност

Фейслифтът на субкомпактния SUV цели да запази водещите позиции на модела на индийския пазар
Renault освежи субкомпактния си SUV Kiger, за да остане конкурентен в Индия. Актуализацията носи ново оформление отпред, подобрени материали в купето и разширен пакет от системи за безопасност. Базовата техника, споделена с Kwid и Triber, остава непроменена.
Дизайнът се освежава
Фейслифтът включва по-чиста решетка, преработена LED светлинна подписка и нови брони. Предлагат се два нови цвята – Жълто Oasis и Сиво Shadow. Покривът може да е в контрастен черен или сребрист цвят за по-скъпите версии.
Размерите остават идентични. Дължината е 3,99 м, широчината 1,75 м, а височината 1,60 м. Междуосието достига 2,50 м. Просветът е 20,5 см, а багажникът побира 405 л.
Интериор, свързаност и сигурност
Вътре се появява двуцветно табло с контрастни шевове. Топ версиите предлагат вентилирани предни седалки с изкуствена кожа, безжично зарядно и аудиосистема с цифрови настройки.
„Целта ни е да предложим повече стойност без да увеличаваме цената.“
Във всички нива вече са стандартни шест въздушни възглавници, ESC, помощ при потегляне по наклон и ISOFIX. Добавени са монитор за налягането в гумите, Multiview камера с динамични линии и парктроник.
Технически характеристики
Механиката остава без промяна. Базовият 1,0-литров атмосферен трицилиндров двигател развива 72 к.с. и 96 Нм. Той работи с петстепенна ръчна кутия или автоматизирана AMT.
По-мощната версия е 1,0 Tce с 100 к.с. и 160 Нм с ръчна скоростна кутия. При избор на CVT въртящият момент е 152 Нм. Средният разход започва от 5,05 л/100 км за атмосферен мотор и стига до 4,93 л/100 км за турбо вариантите.
Пазарно позициониране и конкуренти
Засега Renault не планира продажби на Kiger в Европа или Меркосур. В Латинска Америка тази ниша ще заеме Kardian. Възможността да замести остарелия Stepway остава малко вероятна.
Основни съперници са Hyundai Venue, Kia Sonet, Suzuki Fronx и Nissan Magnite. Цените на тези модели в региона се движат между 20 000 и 25 000 долара, което ограничава рентабилността на Kiger извън Индия.
Актуализираният Renault Kiger комбинира по-зряло излъчване, богата стандартна безопасност и икономични двигатели. Обновлението е насочено главно към индийския пазар и засега няма сигнали за разширена дистрибуция.
Изображения: Renault
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
