Проектът ICEBreaker идва като Anti-Tesla Semi
Компаниите започнаха плахо да приемат електрическите камиони, но те идват със значителни компромиси. Макар че вероятно мислите за обхвата и времето за презареждане, това е само видимата част от айсберга, тъй като „44-тонен електрически камион с батерии изисква пет тона батерии, намалявайки полезния товар с до 20% и струвайки €46 633 годишно в пропуснати приходи.“
Това е посланието на Viritech, Intelligent Energy и Horiba Mira, които се обединиха за Project ICEBreaker. Партньорството има за цел да създаде ново и конкурентно търговско доказателство за концепцията с тегло 44 тона, което работи с водород. Това не е малка задача, но консорциумът казва, че има 500 000 тежкотоварни превозни средства (HGV) по пътищата на Обединеното кралство и те създават 19% от транспортните емисии на страната. Те казаха, че това е „непропорционална“ сума и се очаква цифрата да расте в бъдеще, тъй като повече тежкотоварни автомобили влизат в експлоатация.
Компаниите се стремят да подготвят камиона за тестване в края на...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg