известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Продаваното на висока цена Ferrari изчезна от онлайн платформата

Екип MyVe
Екип MyVe
23:55 | 24.11.2024
Време за четене: 02:45 мин.
Продаваното на висока цена Ferrari изчезна от онлайн платформата

Лимитирана серия Ferrari F80

Ferrari F80 е новият модел наследник на легендарните F40, F50 и LaFerrari. Още преди представянето му, всичките бройки на този автомобил са били запазени от най-верните и богати клиенти на марката.

„Един немски продавач се опита да направи голяма печалба, предлагайки Ferrari F80 за продажба, преди да бъде произведено.“

Предложение, което съблазнява, но на каква цена?

Производителят на това превъзходно превозно средство, Ferrari, е предоставил право за поръчка само на клиентите, които притежават вече няколко автомобила от тази марка. Въпреки финансовите възможности на някои потенциални купувачи, те не могат да се възползват от възможността, тъй като не отговарят на критериите за изключителност на Ferrari.

Интервенцията на германската компания

В резултат на това, германска компания, KB-Lease Invest GmbH, се опитала да продаде един от 799-те произведени F80 за 6 милиона евро. Това значително надвишава първоначалната цена от 3,6 милиона евро, определена от Ferrari. По този начин новият собственик може да конфигурира автомобила си според предпочитанията си.

Рискове, които си заслужават ли?

Въпреки че сделката може да изглежда примамлива, тя разкрива редица въпроси. Ferrari е известна със строгостта си и с контрола над своите продажби. Компанията не толерира подобен вид спекулация, който може да генерира проблеми със съответния продавач.

Напримерът на боксьора Floyd Mayweather Jr.

Ferrari налага ограничения върху препродажбата на автомобилите си, като изисква собствениците да пазят колите си за определен период. Например, когато Floyd Mayweather Jr., обяви своята Ferrari за продажба веднага след покупката, той беше изключен от списъка на клиентите на марката.

Урок за изключителност от Ferrari

Случаят с тази продажба подчертава важността, която Ferrari придава на изключителността на своите модели. Освен продажбата на автомобили, Ferrari поддържа имидж на марката, като всяка кола е шедьовър, достъпен само за ограничена избрана аудитория. Тази история демонстрира мощта на Ferrari и нейните стриктни правила за продажба в света на луксозните автомобили.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: