известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Преглед и тест драйв на 2024 Mercedes-Benz E 350 4Matic: всичко, което трябва да знаете

Екип MyVe
Екип MyVe
15:55 | 06.09.2024
Време за четене: 03:40 мин.
Преглед и тест драйв на 2024 Mercedes-Benz E 350 4Matic: всичко, което трябва да знаете

Тест на 2024 Mercedes-Benz E 350 4Matic: Лукс и Иновации

Моят последен тест беше на хибриден автомобил с изключително плавна работа и сложна информационно-развлекателна система - 2024 Mercedes-Benz E 350 4Matic седан.

Цена и Опции

Този модел не е евтин - базовата цена е 62,300 долара, а тестваният модел с включени опции струваше 82,450 долара. Опциите включваха 21-инчови AMG джанти, информационно-развлекателен екран за пътника, Pinnacle пакет (с осветена решетка, head-up дисплей и амбиентно осветление), Airmatic пакет (въздушно окачване, задно управление на оста, адаптивно амортизиране), кожен пакет и зимен пакет.

Технически Характеристики

Задвижващата система е 2.0-литров турбокомпресорен четирицилиндров двигател с 48V мек хибрид. Общата мощност е 255 конски сили и 400 Нм въртящ момент. Трансмисията е деветстепенна автоматична и автомобилът е с четири задвижващи колела.

Плюсове

Задвижващата система е толкова гладка, че често не се усеща меката хибридна помощ, а автомобилът е толкова тих, че понякога е трудно да се разбере дали е включен или системата за автоматично спиране/старт е активирана. Въпреки че този автомобил не е лек, той има достатъчно мощност. Външният шум почти не прониква. Седалките са удобни за целодневно седене. MBUX информационно-развлекателната система изглежда добре, макар и да е сложна. Haptic touch може да е дразнещ, но Mercedes го прави по-добре от повечето. Цялостният пакет се усеща като среден размер Mercedes, дори ако цената е висока.

Минуси

Някои от функциите на информационно-развлекателната система изискват прекалено много навигация през менюта. Автомобилът имаше функция, при която седалката можеше да се движи в ритъма на музиката, и това продължаваше да се случва дори след като бях сигурен, че съм я изключил. Това беше дразнещо. Този автомобил не е лек, нито малък - паркирането може да бъде предизвикателство понякога. Дори с правилно регулирана седалка, се чувствах като че ли карам твърде ниско. Споменах ли цената?

Заключение

Както обикновено при Mercedes, получавате луксозно усещане с някои технологични функции, които са там само за забавление, за добро или за лошо. MBUX е добър, докато не стане сложен, шумоизолацията е отлична, а вътрешното пространство е щедро. Можете да пътувате комфортно, а пътниците на задните седалки няма да се оплакват, освен ако нямат потенциална кариера в NBA. Харесвам този E Class достатъчно, дори ако някои неща са нелепи и други са дразнещи. Но, дори като се вземе предвид повишаването на средните транзакционни цени, цената изглежда малко висока. Може би този автомобил би блестял с по-малко отметнати опции.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: