Представиха резултатите от най-голямото автомобилно невромаркетинг изследване у нас
Екипът на Car Brainiacs в сътрудничество със Sofia Tech Park оповести на специално събитие в зала The Venue в сграда Инкубатор крайните резултати от най-голямото автомобилно невромаркетинг изследване у нас с 37 автомобила. Проучването е проведено в рамките на три години и стартира със сравнение на ускорение на спортен автомобил и с ДВГ, след това с изследване на вибрациите при ДВГ автомобили и през последната година интензивно измерване на автомобили в градска среда на дневна светлина по сходен маршрут с цел замерване на реакция на организма и мозъчната дейност в реални всекидневни условия в градския трафик. Изследването е направено с помощта на уред за електроенцефалография и измерване на сърдечна честота, насищане на кръвта с кислород и кожна проводимост.
В базата данни има автомобили с бензиново, дизелово, хибридно, електрическо или водородно задвижване, а целта да резултатите е откриване на клъстъри, в които да се класифицират моделите по различни невромаркетинг параметри. Резултатите представят промяната на пулсовата честота, кожно галваничната реакция и ЕЕГ (Тета/Алфа) при шофиране спрямо базисното ниво преди шофиране.
Различията в перцепцията на различните автомобили се дължи на индивидуалните вариации и параметри на...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me