Porsche признава амбициозната си стратегия за електромобили: Какво предстои?
Porsche преразглежда плановете си за електрическа мобилност
Германският автомобилен производител Porsche коригира амбициозните си планове за внедряване на електрически превозни средства. Компанията, която целеше електрическите превозни средства да представляват над 80% от продажбите до 2030 г., сега признава, че преходът към електрическа мобилност отнема повече време от очакваното.
Гъвкави срокове за електрификация
Въпреки ангажимента си към електрификацията и продължаващото представяне на нови електрически модели, Porsche вече не си поставя строги срокове за постигане на целта за 80% продажби на електрически превозни средства. Факторите, които влияят на това решение, включват търсенето от страна на клиентите, развитието на инфраструктурата за зареждане и наличието на технологии за батерии.
Електрификация на емблематичните модели
Емблематичната моделна гама на Porsche, включително 911, ще бъде подложена на електрификация. Моделите 718 ще преминат към електрически задвижвания до 2025 г., а Cayenne също е предвиден за електрическо преобразяване. Точните срокове за тези преходи обаче остават гъвкави.
По-широка тенденция в индустрията
Предпазливият подход на Porsche отразява една по-широка тенденция в индустрията. Други автомобилни производители като Volkswagen, Audi и Jaguar също намалиха първоначалните си цели за електрификация поради по-бавното от очакваното възприемане на електрическите превозни средства и икономическите предизвикателства.
Реалистичен подход към устойчивостта
Тъй като автомобилната индустрия се ориентира в сложния пейзаж на електрификацията, решението на Porsche да даде приоритет на гъвкавостта и клиентското търсене подчертава един по-реалистичен подход към постигането на целите за устойчивост.