Peugeot най-накрая сложи задно крило на 9X8
От френската марка представиха новата версия на прототипа, с който участват в WEC. Новият болид ще дебютира на пистата Имола през април
Peugeot представиха новата версия на своят Hypercar прототип 9X8 и с който ще продължат участието си в WEC и 24-те часа на Льо Ман през тази година. Красивият, но до този момент разочароващ от към прототип на френската марка е претърпял сериозна трансформация, като близо 90% са били проектирани на ново.
Най-сериозните промени в болида са добавянето на задно крило, преминаването към гуми със стандартна за класа ширина (29 см. отпред и 34 отзад, за разлика от предишните с ширина 31/31 с цел постигане на равно разпределение на теглото между предната и задната ос), по голяма част от теглото на болида е прехвърлена върху задната ос, решение което позволи на инженерите на френската марка да подобрят своят 2.6 литров V6 турбо двигател и 7-степената скоростна кутия с цел подобряване на надеждността.
Друга важна промяна е в областта на аеродинамиката, като новия прототип ще черпи голяма част от аеро...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me
Последвайте ни за още актуални новини в Google News