Открийте новия Nissan Patrol: мощ и елегантност в едно
Новият Nissan Patrol: Подобрени характеристики и дизайн за 2025 година
Подобно на своя предшественик, новата седма генерация на Nissan Patrol остава по-достъпен събрат на Infiniti QX80. Новият модел ще продължи да се продава под името Nissan Armada на северноамериканския пазар.
Дизайн и конструкция
Новият Nissan Patrol е подобен на Infiniti QX80 от 2025 година. Той има класически двуобемен силует с висок преден капак и дебели триъгълни задни колони на покрива. Широката решетка е различна, дръжките на вратите са конвенционални, а фаровете и задните светлини са монтирани вертикално.
Новата платформа увеличава твърдостта на тялото с 25%. В някои страни ще се предлага офроуд версия със скосени брони, които предлагат по-добри ъгли на атака, допълнителна защита на дъното и гуми с по-висок профил.
Интериор и удобства
Интериорът на Nissan Patrol 2025 също е значително подобрен. На предния панел са монтирани два 14.3-инчови дисплея – виртуален инструментален панел и сензорен мултимедиен дисплей. Отделен 9-инчов сензорен екран заменя превключвателите за управление на климатика, като има и нова проекция на предното стъкло.
Всъдеходът излиза на пазара във версии със 7 и 8 места. Предните седалки вече могат да се оборудват не само с електрическо задвижване, отопление и вентилация, но и с функция за масаж. Другите опции включват монитори за пътниците отзад, аудио система с 12 високоговорителя, камери за кръгов обзор с офроуд режим и системата за полуавтономно шофиране ProPilot.
Двигатели и производителност
5.6-литровият V8 двигател е заменен от по-икономичен 3.5-литров V6 мотор с двойно турбо, който развива мощност от 425 к.с. и 700 Нм максимален въртящ момент. Предлага се и 3.8-литров атмосферен двигател с 316 к.с. Нова 9-степенна автоматична скоростна кутия работи в тандем с двигателите. Всъдеходът може да тегли 3.8-тонно ремарке.
Офроуд способности
Задвижването на четирите колела с редуктор е запазено, но електронното блокиране на задния диференциал е новост. Има и въздушно окачване с променлив клиренс от 190 до 244 мм и 6 режима за различни видове офроуд.