известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Opel Astra GSe: Мощ и иновации в действие

Екип MyVe
Екип MyVe
19:03 | 05.07.2024
Време за четене: 03:25 мин.
Opel Astra GSe: Мощ и иновации в действие

Живеем в несигурни времена, в които политика, пари, власт и религия доминират над здравия разум и човечността. В моята област също се води битка, но за по-голям пазарен дял. Blitz, светкавицата в решетката на Opel, и стремежът за възвръщане на загубените позиции на марката, е удачен символ на атаката, която немската марка предприема.

Astra GSe има всички необходими качества за тази атака на Opel. Разбрах го по най-приятния начин: с едно пътуване до Гърция за закриване на летния сезон.

Още по-приятно е, когато човек има повод да се върне назад във времето, когато на Слънчев бряг имаше два хотела, а стигането до морето беше цяло пътешествие. Времената, когато автомобилът беше в разцвета си, а обозначението GSe стоеше на задния капак на Opel Monza.

Днес GSe се върна, но вместо Grand Sport Einspritzung (Grand Sport Injection), съкращението вече означава Grand Sport Electric. Новите времена изискват кардинални мерки и Opel се обрича на електрификацията, за да отговаря на строги CO2 стандарти. Electric не бива да заблуждава, защото тук говорим за електрифициран автомобил, а не изцяло електрически. Astra GSe стои между спортното пътно поведение и икономичността.

Astra GSe изглежда впечатляващо. Спортното излъчване е постигнато чрез остри линии, бяла перла с контрастиращи черни елементи и атрактивна трета стоп светлина в стила на болидите от Ф1. Аеродинамичните 18-цолови джанти и фирменото лице Opel Vizor завършват картината.

Матричните фарове IntelliLux LED Pixel с по 84 светодиода са сложни за описване, но осветяват пътя възможно най-добре в различните пътни условия. Интериорът на Astra GSe е също толкова впечатляващ, с перфорирана кожа на волана и спортни седалки, тапицирани с Alcantara и ваган кожа.

На пътя, задвижването включва 1,6-литров турбо бензинов мотор със 180 к.с. и електромотор със 110 к.с., което прави общо 225 к.с. Ускорението до 100 км/ч отнема 7,5 секунди, а батерията с капацитет 12,4 kWh позволява на плъг-ин хибрида да изминава до 64 км на ток в града. Средният разход в режим Hybrid е 2,5 л/100 км.

Стандартното 3,7kW зарядно зарежда батерията за четири часа, а опционалното 7,4 kW зарядно – за под два часа. Astra GSe е и икономична, и динамична, благодарение на стегнатото си окачване, снижено с 10 мм и новите амортисьори с технология KONI FSD.

Но цената от 92 000 лева може да спре устрема на Astra GSe. Въпреки това, този хечбек от сегмент С предлага уникални качества и е най-атлетичният модел в гамата на концерна.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: