Обновеният Lexus NX като самозаряден или плъг-ин хибрид
Lexus представи обновения кросоувър NX, с който дебютира и първото плъг-ин хибридно предложение на марката. Според луксозното подразделение на Toyota, NX 450h+ превъзхожда повечето от своите преки конкуренти по всички основни показатели – при това с голяма преднина.
Продължителността на автономния пробег в режим EV (движение на изцяло електрическа тяга) при NX 450h+ е между 70 и 74 километра в комбинирания цикъл на движение съгласно изискванията на WLTP и нараства до 89-97 километра при движение в градски цикъл.
Тези показатели наред с ниския разход на гориво в размер на 0,9-1,1 л/100 км и официално измерените CO2 емисии от 21-25 г/км, са най-добрите в класа и то с добра преднина пред възможностите на конкурентните модели.
На извънградски отсечки и магистрала новият модел на Lexus може да се движи изцяло на електричество с максимална скорост до 135 км/ч. При спад в заряда на батерията, кросоувърът може да мине към хибриден режим на работа, за разлика от останалите подобни машини, които преминават изцяло на двигател с вътрешно горене. Според изчисленията на Lexus, при този сценарий на употреба разходът на гориво при конкурентните модели на NX 450h+ е средно между 23 и 30% по-висок, отколкото при новия plug-in хибриден SUV на марката.
Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://auto.offnews.bg/