Новото Audi RS3 спринтира до 100 км/ч за 3.8 секунди
Ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.8 секунди и максимална скорост от 290 км/ч максимална скорост, това ще предлага новото Audi RS 3.
Автомобилът използва 2.5-литров петцилиндров двигател с 400 к.с. и 500 Нм. максимален въртящ момент. От Audi подчертават, че това е идеален за всекидневна употреба спортен модел
Мощта на петцилиндровия двигател се предава към пътя с помощта на 7-степенна трансмисия с два съединителя с кратки времена за превключване на предавките и динамични предавателни числа.
За първи път изпускателната система разполага с напълно променливо управление на клапите, което създава още по-широк акустичен спектър. Настройките могат да се променят през системата Audi drive select.
Новият Audi RS 3 e първият модел на марката, снабден серийно с т.нар. Torque Splitter. Той заменя досегашния заден диференциал и ламелния механизъм на задния мост и осигурява оптимално разпределение на въртящия момент между колелата на задния мост. Torque Splitter увеличава предавания към външното за завоя колело въртящ момент, като по този начин силно намалява склонността към недозавиване.
Новата технология позволява ефектни контролирани дрифтове на затворено трасе, където Torque Splitter е в състояние да насочи цялата тяга към едно от задните колела.
Друга интересна новост е режимът RS Performance, който е създаден специално за шофиране на писта. Той активира специални настройки на двигателя и трансмисията, които са съобразени с предлаганите за пръв път заводски полусликове.
Освен серийната спортна ходова част се предлага и RS-спортно окачване plus с адаптивно управление на амортисьорите. Трите основни режима на работа са комфортен, балансиран и спортен, като всеки от тях води до напълно различни характеристики на окачването.
Прогресивното кормилно управление с RS‑специфични настройки променя параметрите си в зависимост от ъгъла на завиване – с увеличаване на ъгъла на завиване сервоусилването се увеличава, а управлението става по-директно. Управлението променя настройките си и и в зависимост от скоростта и може да работи в различни режими, които се избират от системата Audi drive select.
Цялата статия може да прочетете на следния линк: https://blogomobil.com/