Новият Nissan N6 дебютира като плъгин хибриден седан

Моделът е по-компактен от електрическия N7, разчита на 1,5-литров бензинов двигател и електромотор
Nissan разширява електрифицираната си гама в Китай с Nissan N6 – плъгин хибриден седан, който ще се произвежда локално от Dongfeng. Моделът споделя стилистиката на изцяло електрическия Nissan N7, но предлага различна техническа концепция и по-къса база.
N6 използва познатия език на марката с характерна V-Motion предна част. Долният сегмент на разделените LED фарове е преработен, за да подчертае V-образната решетка. Профилът показва по-остра линия на остъклението и запазва скритите дръжки на вратите. Отзад светлинната лента е опростена, а ауспухът остава скрит. Очаква се светещо лого Nissan отпред и отзад.
Размери и позициониране
С дължина 4 831 мм, ширина 1 885 мм и височина 1 491 мм N6 стои в средния сегмент. Междуосието от 2 815 мм е със 100 мм по-късо от това на N7, но остава сравнимо с размерите на вече спрения Nissan Maxima.
Снимки на интериора все още няма. Очаква се обаче минималистично табло с 15,6-инчов свободностоящ дисплей, голям цифров приборен панел, двойни безжични зарядни зони и двулъчев волан, аналогично на N7.
Хибридно задвижване
Сърцето на N6 е 1,5-литров бензинов мотор на Dongfeng с 95 к.с. (76 kW / 97 PS). Към него се добавя електромотор с 87 к.с. (65 kW / 88 PS). Общата системна мощност достига 208 к.с. (155 kW / 211 PS). Подобно на последното поколение e-Power, електромоторът вероятно задвижва колелата, докато батерия LFP осигурява енергия. Капацитетът на батерията не е обявен.
Производство и пазарна перспектива
Nissan планира пускането на N6 в Китай до края на годината. Успехът на N7 отваря врати за бъдещ износ. Потенциални пазари са Югоизточна Азия, Близкия изток и избрани европейски региони.
Nissan N6 се оформя като ключов играч в стратегията на марката за достъпни, електрифицирани модели, насочени първо към Китай и впоследствие към световната сцена.
Изображения: Nissan
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
