Navistar International променя имиджа си и се преориентира
Volkswagen придоби Navistar International през 2021 г.
Volkswagen придоби Navistar International през 2021 г., като отдели марката Scout за нова марка електромобили. Navistar е собственик на International от 1986 г. и е включил името в своето заглавие, но сега компанията се ребрандира. Navistar International променя името си на International Trucks, LLC, ход, целящ да се съсредоточи върху прехода към свързани услуги в областта на търговските камиони.
Новата идентичност на International
В публикация в Instagram, обявяваща промяната, компанията заяви: „Позволете ни да се представим отново: Ние сме International. Днес започва нова глава, като казваме сбогом на Navistar и се връщаме към корените си. Като част от нашата трансформация, иконичната диамантена форма – ключова част от марката International от 1986 г. – е централна в нашата нова идентичност. Оптимизираният символ опростява и изчиства аспекти на оригинала, без да губи същността, която нашите служители, дилъри, клиенти и партньори обичат.“
Стратегически преход на компанията
International заяви, че ще се фокусира върху „промяна в стратегията за трансформиране на бизнеса в доставчик на решения и ролята, която марката International може да играе в оптимизираното клиентско и потребителско изживяване.“ Компанията отбеляза, че ще продължи да строи камиони, но ще се насочи и към части, зареждане, свързаност и финансиране като част от прехода.
Влияние на собствеността на Volkswagen
Вероятно, собствеността на Volkswagen е повлияла на това решение, но то е навременно. Алтернативните горива и електрификацията току-що започват в сферата на търговските камиони, с изграждане на инфраструктура и други структури, необходими за поддръжка на тези превозни средства. Докато ребрандирането не помага много за изграждането на нови камиони, стратегическата промяна на компанията ще го направи и може да й помогне да оцелее още над 100 години.