Над 1000 дилърства на Dacia вече с новата идентичност
Новата идентичност на марката отбелязва нова глава в амбициите на Dacia
От началото на 2022 г. Dacia внедрява новата си визия в търговската мрежа. Марката се стреми да подсили привлекателността на търговските си обекти като същевременно продължи да предоставя най-доброто съотношение цена-качество на пазара. Този подход започва с обновени шоуруми и привлекателен екстериор.
До ноември 2023 г., над 1000 търговски обекта вече са внедрили новата бранд идентичност. По три на всеки работен ден или над 750 локации са придобили новия имидж на марката през тази година.
В България, две локации в София, както и центровете в Бургас и Русе вече са обновени. Останалите ще бъдат...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://eurica.me
Споделете статията в: