На три фронта: Volkswagen Tiguan
Отворите ли българския сайт на леките автомобили Volkswagen, ще видите, че предлагането им понастоящем брои 11 модела, чийто брой значително набъбва, ако отчетем отделно версиите. Предлагането естествено е сходно с повечето пазари на Европа с тази разлика, че там колата, за която ще говорим днес, има доста по-голяма тежест в моделния им микс.
Второто поколение дойде през 2016-а с претенцията да надстрои първоначалния успех с нова MQB платформа, повече технология, оборудване и имидж – все добродетели в духа на Golf от седмо поколение. Фейслифтът, маркиращ втората ½ от живота му, доставя една еволюционно доразвита външност, преработен силов портфейл, включващ заряден хибрид, за който днес няма да говорим, в две версии – 5 и 7-местна (Tuguan Allspace), върху по-късата от които ще се поупражняваме.
Така от новак в гамата той много бързо се превърна в най-успешния модел на марката – почти 7 милиона слезли от конвейера са резултат, с който се съобразяваш. Това обстоятелство обаче съвсем не прави живота му лесен: България е чудесна илюстрация за трите фронта, на които се сражава, но всяко нещо с времето си.
На оглед
Дръзките радиаторни решетки в спортното ниво на оборудване R-Line и оформлението на светлините – чиято страхотна графика ги превръща в мощно изразно средство и е достойна тема за отделен разговор – създават впечатление за нещо, поставено на широка и солидна основа отпред, докато големите и правилни радиуси на колесните арки, изрязаните геометрични линии, гънките в капака и отчетливите детайли подсказват онази технична прецизност, която мотивира толкова много хора да избират произведеното в Германия. Това е един ясно геометризиран, логичен дизайн в класическия дух на Volkswagen и по същество е убедителен фейслифт, едновременно отговарящ на предизвикателствата от по-претенциозната френска конкуренция в лицето на Peugeot 3008 и възмъжаващ саксонския компактен SUV в духа на Touareg.
В същото време през процес на преосмисляне е минал целият пакет, с което теглото на Tiguan е спаднало с малко над 50 до 1715-те килограма на по-силната от двете дизелови версии – 2.0TDI 4 Motion. Подът на купето е подобрил статичната си устойчивост на усукване, а увеличената с 6 см обща дължина е увенчана от врата с увеличен отвор.
Цялата статия може да прочетете тук: https://kaloyanjelev.blogspot.com