известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Карти
Назад

Mini и Deus Ex Machina показаха еднократните JCW Machina и Skeg

Екип MyVe
Екип MyVe
09:00 | 06.09.2025
Време за четене: 03:07 мин.
Mini и Deus Ex Machina показаха еднократните JCW Machina и Skeg

Бензинова и електрическа версия демонстрират дръзък дизайн, асиметрични обвивки и ръчно изработени интериори

Два уникални John Cooper Works версии се раждат от партньорството между Mini и Deus Ex Machina. Едната разчита на бензинов турбо мотор, другата ‒ на електрическо задвижване. Общото между тях са агресивната визия, асиметричните графики и целенасочено оголените купета.

Колаборацията се основава на последното поколение JCW с ДВГ и JCW Electric. Целта е да се подчертае състезателното ДНК на марката чрез преувеличени каросерии, ръчно изработени кабини и силно присъствие на бранда Deus.

Пистова Machina

Моделът Machina се отличава с червено-бяло-черна окраска и раздути калници. Над предния капак има ретро фарове, а отпред се вижда персонизирана решетка. Огромно крило в стил Can-Am и по-голям дифузьор завършват визията. LED барове заменят стандартната графика в основните фарове, освобождавайки място за допълнителни въздухозаборници.

Купето е оголено до метал. Монтирани са седалки със седемточкови колани, алуминиеви подови панели и видима ролбар конструкция. Хидравлична ръчна спирачка и редица аналогови превключватели заменят функциите на централния кръгъл тъчскрийн.

Сърф атмосферата на Skeg

Електрическият Skeg носи сребристо-черно-жълти графики и необработени панели от фибростъкло, напомнящи за сърф дъски. Закритата предна решетка свети, а седем кръгли отвора в долната част добавят игрив акцент. Полупрозрачни калници намаляват теглото с 15 %. Жълт дифузьор и масивен „Flex Tip Surf Spoiler“ доминират отзад.

Вътре отново има полупрозрачни панели, две състезателни седалки с неопренова тапицерия и каиши вместо дръжки. На покрива е закрепена сърф дъска, фиксирана с жълти ремъци, видими и отвън. Специални тави побират мокри неопрени.

Технически характеристики

Въпреки радикалния стил, задвижването остава фабрично. Machina използва 2,0-литров турбо четирицилиндров двигател с 228 к.с. и 380 Нм. Skeg разчита на електромотор с 255 к.с. и 350 Нм. Окачването е стандартно JCW, без допълнителен тунинг.

Двата екземпляра няма да стигнат до шоурумите. Вместо това Mini и Deus Ex Machina ще представят съпътстваща колекция облекла на 8 септември по време на IAA Mobility в Мюнхен. За разлика от колите, дрехите ще бъдат достъпни за покупка в мрежата на Deus.

Изображения: MINI

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news

Галерия:

Свали мобилното приложение MyVe и ползвай всички услуги напълно безплатно:

Google Play Apple AppStore AppGallery
Споделете статията в: