известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Mercedes залага, че ще харесаме четирицилиндровите AMG като смартфони

Екип MyVe
Екип MyVe
15:03 | 07.08.2024
Време за четене: 02:45 мин.
Mercedes залага, че ще харесаме четирицилиндровите AMG като смартфони

Mercedes защитава четирицилиндровите хибриди, сравнявайки ги с първите смартфони

Въпреки че AMG продава автомобили с четирицилиндрови двигатели от години, пуристите не виждат модели като CLA45 и GLA45 като истински AMG поради малките им 2.0-литрови двигатели. Ентусиастите също имат проблем с последните C63 и GLC63, тъй като и те са с четирицилиндрови двигатели, макар и допълнени с мощна плъгин хибридна система. Въпреки първоначалното нежелание, Mercedes вярва, че ще свикнем с тези модели.

Сравнение с първите смартфони

Говорейки с австралийското списание Carsales, шефът на Mercedes в Австралия, Jaime Cohen, сравнява постепенния прием на четирицилиндрови плъгин хибриди с първите смартфони без бутони. Той отбелязва, че както хората първоначално са се съпротивлявали на мобилни устройства без физически клавиши, така и новите технологии в автомобилите ще бъдат приети с времето.

Преход към автоматични трансмисии

Cohen вярва, че същото се случи с автоматичните трансмисии, когато производителите започнаха да прекратяват ръчните. Той споменава, че хората са били скептични към автоматичните трансмисии, но с времето те са станали стандарт. „Когато първо преминахме към автоматични трансмисии, не всеки беше убеден, но сега... всички имат една,“ каза той.

Защита на електрифицираните двигатели

Cohen не е първият високопоставен служител на Mercedes, който защитава приемането на електрифицирани четирицилиндрови двигатели. Миналия месец, шефът на AMG, Michael Schiebe, призна, че за някои клиенти им е необходимо време да се възбудят от новата технология. Той подчерта важността на отвореността към новите технологии.

Прогресивен подход

В интервю от декември миналата година, ръководителят на Mercedes' производствено подразделение в Affalterbach заяви, че AMG планира да поддържа downsized setup, защото е „много, много прогресивен“. Въпреки слуховете, C63 няма да се върне към V-8, а следващият E63 също няма да има осем цилиндъра. Schiebe уверява, че компанията е взела правилното решение и че трябва да бъдем „възбудени“ за световната премиера на CLE63 купе и кабриолет, които ще заменят двувратите модели C63 и E63.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: