известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Mazda въвежда месечен абонамент за дистанционно стартиране на автомобила

Екип MyVe
Екип MyVe
22:09 | 06.08.2024
Време за четене: 02:37 мин.
Mazda въвежда месечен абонамент за дистанционно стартиране на автомобила

Краят на безплатния тригодишен пробен период за свързани услуги на Mazda

Mazda започва да прекратява безплатния тригодишен пробен период за свързани услуги за някои клиенти. Някои собственици изразиха недоволството си в социалните мрежи, след като бяха уведомени, че ще трябва да плащат месечна абонаментна такса от 10 долара за продължаване на достъпа до функции като дистанционно стартиране.

История на свързаните услуги на Mazda

Mazda стартира своята услуга Connected Services като безплатен тригодишен пробен период за нови купувачи през 2019 г. Въпреки че компанията удължи този период за някои клиенти, сега изглежда, че тези добри жестове приключват и някои собственици не са готови да заплатят за услуги, които преди бяха включени в ключовете на автомобилите.

Коментар от Mazda

Motor1 се свърза с Mazda за коментар. Производителят потвърди пред CarScoops, че услугите Connected Services са били предлагани като безплатен тригодишен пробен период, който ще изисква абонамент след изтичането му. В допълнение към дистанционното стартиране, пакетът включва дистанционно безключово влизане, информация за състоянието на автомобила като ниво на горивото, сервизни известия, намиране на автомобила, автоматично обаждане на 911 и други.

Тенденции при автомобилните производители

Mazda не е единственият производител, който разширява абонаментните услуги за своите автомобили. BMW се опита да таксува за отопляеми седалки, но срещна силна съпротива от клиентите. Въпреки това, Toyota, Audi и дори Mercedes, която критикува BMW за своите абонаменти, също се опитват да наложат периодични такси за определени функции.

Контрол чрез софтуер и интернет свързаност

Софтуерът и интернет свързаността улесняват компаниите да упражняват контрол върху потребителското изживяване. Това позволява на автомобилните производители да ограничат достъпа до хардуерни функции за тези, които не се абонират за софтуерни услуги, създавайки странно противоречие в новите автомобили на стойност 30 000 или 40 000 долара.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: