Маркетинговата офанзива на Mitsubishi Motors в Европа
Нов модел SUV ще бъде наличен на европейския пазар
Традиционната японска компания Mitsubishi Motors обяви своето намерение да разшири продуктовата си офанзива в Европа. Това ще се осъществи с представянето на нов SUV в сегмента C през 2025 година. Моделът ще бъде оборудван с бензиново и пълно хибридно задвижване, както и с напреднали технологии за безопасност и свързаност, включително интегрирани услуги на Google.
Модели, които ще обогатят асортимента на компанията
Новият автомобил ще допълни 100% електрическия SUV, обявен по-рано. С пускането на тези модели, Mitsubishi ще предложи общо пет нови модела на европейския пазар, започвайки от 2023 г. Те включват ASX, Colt и новия Outlander.
„С този двупосочен подход в най-големия сегмент в Европа, ние ще предложим разнообразна гама от електрифицирани модели, за да отговорим на различните нужди на клиентите“, казва Франк Крол, президент и главен изпълнителен директор на Mitsubishi Motors Europe.
Амбиции за разширяване на пазара в Германия
Йенс Шулц, управляващ директор на MMD Automobile GmbH, подчерта значимостта на новите модели за германския пазар, споделяйки:
„Много сме доволни, че можем допълнително да разширим позицията на марката на германския пазар с новите модели на Mitsubishi.“
Той добавя, че това е ясен ангажимент към европейския пазар и израз на амбициите на Mitsubishi Motors да продължи успешната продуктова офанзива, започнала през последните няколко години.