известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Land Rover Discovery III: какво се промени за 20 години

Екип MyVe
Екип MyVe
18:20 | 14.08.2024
Време за четене: 02:37 мин.
Land Rover Discovery III: какво се промени за 20 години

Новият Land Rover Discovery впечатлява със смел дизайн и авангардна техника.

Ново откритие

Discovery III, който е първото поколение на модела от 1989 г., е първият модел на британската компания, разработен изцяло под крилото на Ford. Land Rover стана собственост на американския гигант през 2000 г., след като BMW се отказа от проекта. Новият всъдеход демонстрира впечатляваща компетентност и в техническо отношение.

Масивната „геометрична“ стилистика на Discovery III може да шокира консервативните обитатели на Великобритания. В страната на традициите и пасторалното спокойствие, авангардният „Disco“ изглежда като НЛО пред кулата на „Биг Бен“. Стилистичният контраст с предшествениците му е значителен и едва ли ще допадне на всеки.

Вътрешното пространство е оформено авангардно, наподобяващо ванове. С добавянето на трети ред седалки, местата могат да достигнат до седем, а сгъването на местата от втория и третия ред води до абсолютно равно товарно пространство. Качеството на материалите в интериора обаче разочарова с твърдите си пластмаси на централната конзола.

В техническо отношение, Discovery III е близо до Range Rover. Моделът разполага със самоносеща каросерия, независимо окачване на всички колела и перманентно двойно предаване с понижаващи предавки и възможност за блокаж на централния диференциал.

Британците са особено горди с интегралната система за контрол на задвижването и характеристиките на окачването, наречена „Terrain-Response“. Тя изисква от водача само едно докосване до въртящ се регулатор, за да се „самонаглася“ според терена и климатичните условия. Сред подлежащите на регулиране параметри са височината на клиренса, реакцията на двигателя, работата на системата за контрол на сцеплението и настройката на предавателната кутия.

Discovery III ще се предлага в Европа с два двигателя – 4,4-литров бензинов V8 с мощност 299 к.с. и 2,7-литров турбодизелов V6 със 190 к.с. Цените ще започнат от около 38 500 евро за дизеловата версия и от около 52 300 евро за бензиновата версия. В Land Rover не са пропуснали да усвоят нещо от екстремното ценообразуване на бившите си собственици от Мюнхен.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: