Концепцията Kymco CV-R5: офроудър и скутер в едно
Kymco представя нов приключенски скутер CV-R5
Тайванският производител Kymco комбинира макси скутер с приключенски мотор, за да създаде достъпна, готова за пътеки машина с място за съхранение под седалката. Изграден върху кросовър платформа, концепцията CV-R5 допълнително размива границите между приключенски мотоциклет и скутер.
Технически характеристики на CV-R5
С офроуд шаси, полу-офроуд гуми и 427 куб.см двигател, CV-R5 е проектиран да разкраси категорията на приключенските скутери. Предницата има остра каросерия и стегнати линии, високо предно стъкло и пълни обтекатели. Някои ентусиасти на мотоциклети ще намерят поразителни прилики с Husqvarna Norden 901 и Harley-Davidson Pan America.
Удобства и функции
CV-R5 ще има предимно характеристиките на каране на скутер, както се вижда от размера на подложките за крака и разстоянието между седалката на водача и кормилото. Двигателят осигурява въртящ момент от 40,2 Нм при 5000/мин. Оборудването включва ABS, пълно LED осветление, круиз контрол, контрол на сцеплението и цветна TFT апаратура.
Окачване и спирачки
CV-R5 получава шестзвенно задно окачване, PTM независимо люлеещо се рамо, USD вилки и рамка с висока твърдост. Спирачките са двоен преден диск и единичен заден диск, което придава на скутера по-подобен на мотоциклет дизайн.
Пазар и конкуренция
Пазарът на супер достъпни скутери за приключения се разширява и има огромен потенциал за иновативни предложения. CV-R5 е още един смел опит за това какво може да бъде едно двуколесно превозно средство. Очаква се Kymco да представи целия приключенски скутер на тазгодишното изложение EICMA този ноември.