Колата не пали?! Как да решите проблема с… обикновена запалка
Запалителната свещ при бензиновите коли е най-един от най-елементарните консумативи, който често се пренебрегва от собствениците. И се случват ситуации в живота, когато свещта се предава по време на път и колата не иска да запали. Ако това ви се случи първо трябва да намерите и след това да купите нови запалителни свещи, но не винаги има откъде. Как да се справите на път, ви разказваме сега.
Ръководството за ремонт и поддръжка на автомобили ни казва, че запалителните свещи трябва да се сменят стриктно в съответствие с разпоредбите на производителя. Обикновените трябва да изминават около 30 000 км, а скъпите иридиеви – могат да изкарат и до 90 000 км.
Все пак прощаваме на всички, които не са ги сменили точно навреме. А и лошото качество на горивото и моторните масла, износените двигатели и мръсните филтри, както и невероятният брой фалшиви резервни части водят до факта, че никой никога не знае колко дълго ще работи тази част.
И „моментът на истината“ обикновено се случва на най-неподходящото място и в най-неподходящото време. Когато „източникът на искрата“ откаже да изпълни преките си задължения, а шофьора няма възможност до изтича до магазина, тогава той трябва да приложи един елементарен трик.
Не винаги е възможно да си купите нова свещ: може просто да няма магазин на пешеходно разстояние, а и селският „търговски център“ изобщо не е длъжен да има такъв рядък консуматив, който е различен за конкретния мотор. Спомнете си, че свещите са различни, а работата на двигателя с вътрешно горене зависи пряко от „точността на искрата“. И така, как да го правим...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg