Китайското подразделение на Tesla пуска толкова тъп аксесоар, че Илон Мъск си помисли, че не е истински
Китайското подразделение на Tesla пусна нов аксесоар в партньорство с McDonald’s и е толкова тъп, че изпълнителният директор Илон Мъск не повярва, че е истински.
Известно е, че Tesla China е много по-активна от своите западни колеги, когато става въпрос за маркетинг и използване на социални медии. Неговият акаунт в Weibo (китайският еквивалент на Twitter/X) е доста активен. Екипът също така излезе с нови аксесоари за „начин на живот“, които се предлагат само в Китай, като караоке микрофона на Tesla в колата и CyberVault. Сега официалният акаунт на Tesla в Weibo обяви ново промоционално партньорство с McDonald’s China за продажба на 50 000 лъжици McFlurry, вдъхновени от Tesla Cybertruck....
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg