известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Kia: Хората започват да харесват как изглежда Tasman

Екип MyVe
Екип MyVe
07:30 | 18.12.2024
Време за четене: 02:50 мин.
Kia: Хората започват да харесват как изглежда Tasman

Различен вкус или?

След дебюта на Tasman, дори главният дизайнер на Kia призна, че стилът на автомобила изисква време, за да се хареса. Джон Бъкингам обясни, че екипът му е създал нещо уникално и особеностите на автомобила не са случайност. Корейската марка заяви, че е взела под внимание коментарите от първоначалните мнения, но сега хората променят своите възгледи.

Изменение на мненията

Според Дийн Норбиатo, генерален мениджър на маркетинга на Kia в Австралия, клиентите, които са видели Tasman на живо, са започнали да променят мненията си за дизайна. "Много хора, колкото повече го виждат и прекарват време с него, ние виждаме разделение в мненията от първоначалното пускане." Това сочи вътрешно проучване, че новият съперник на Ford Ranger изглежда по-добре на живо, отколкото на рекламните снимки.

„От това, което виждаме, хората, които са го видели физически, имат различно мнение от тези, които го видят на 2D изображение.”

Стратегията на Kia

Tasman се отличава от всички други автомобили в средния сегмент с неговия нестандартен стил. Фаровете са разположени на разстояние, а носът изпъква. Планира се корекция на "веждите" на калниците. Kia трябваше да направи впечатление, за да привлече клиенти, които обикновено купуват Ranger, Amarok или Hilux. Новото возило няма да се предлага в Съединените щати, така че не се очаква електрическата версия да бъде налична там.

Конкуренция и спецификации

Независимо дали е грозен или красив, Tasman трябва да се изправи срещу силната конкуренция, кояето е доминирана от утвърдени играчи. Джипът с каросерия трябва да се бори с големите в този сегмент без V-6 мощността, която предлагат неговите конкуренти. Докато Ranger и Hilux имат SUV еквиваленти, Kia няма да има отговор на Everest и Fortuner.

Tasman ще бъде наличен през 2025 г. в конфигурации с единична кабина, двойна кабина и шаси-кабина. Версия на работния камион със стоманени джанти, шнорхел и парчел бар е планирана. Разработени са леви и десни конфигурации на движение, 4x4 и 4x2 задвижвания, ръчни и автоматични трансмисии, както и четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news

Свали мобилното приложение MyVe и ползвай всички услуги напълно безплатно:

Google Play Apple AppStore AppGallery
Споделете статията в: