Karma Invictus: Електрическа еволюция на класическата кола с удължен обхват
Наследник на Fisker Karma от 2012 година
Karma Invictus е последната версия на седан с 4 врати, която наследява Fisker Karma от 2012 година. Този електрически модел с удължен обхват и мощност от 536 конски сили е наследник на Revero и ще бъде произведен в само 30 екземпляра. Все още няма обявена дата за пускане на пазара.
След първия фалит на Fisker през 2013 година, марката Karma беше придобита от китайската група Wanxiang. Името на модела беше запазено, което марката се опитваше да възроди първо с Revero, пусната през 2016 година. Тази берлин е електрическа с удължител на обхват (EREV), като е технически идентична с Fisker Karma от 2012 година.
Само 30 екземпляра ще бъдат произведени
Преди няколко дни, Karma представи нова версия Invictus, с минимални разлики спрямо Revero, но с подчертана лекота. Капакът, покривът, багажникът, калниците и дифузьорът са изработени от карбон. Автомобилът е с 21-инчови алуминиеви джанти и гуми Michelin Pilot Sport 4S.
Вътре промените са минимални, добавени са само отопляеми и вентилирани предни седалки. Invictus запазва основата на Revero – хибридно задвижване с удължител (EREV), комбиниращо 1,5-литров двигател, батерия от 28 kWh, и два електромотора, даващи обща мощност от 536 к.с. и 745 Nm въртящ момент.
„Invictus постига ускорение до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди, благодарение на новите карбонови части. Това е значително подобрение спрямо 4,5 секунди за Revero.“
Подобрено представяне и конфорт
Karma Invictus има подобрени характеристики на управление, залепване на пътя и предвидимост в завои и при неравности. Моделът разполага с 129 километра автономия в чист електрически режим и 580 километра с термичен генератор.
Ограничената продукция от само 30 екземпляра прави модела уникален. Все още не е обявена цена, нито срокове за доставка, но очакванията са високи, според компаниите изявления. Това е обещаваща стъпка в посока елегантност и производителност на електрическите превозни средства.