известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Kalmar преобразява Porsche 911 в електромобил с новия 7-97 E-Volt

Екип MyVe
Екип MyVe
21:55 | 19.09.2024
Време за четене: 03:37 мин.
Kalmar преобразява Porsche 911 в електромобил с новия 7-97 E-Volt

Kalmar представя EV конверсия за Porsche 911 от поколение 964

Kalmar бързо си изгражда репутация за създаване на рестомоди на 911 с изключително внимание към детайлите. Това качество е въплътено в последното творение на датската компания - електрическа конверсия за 911, която използва задвижваща система от Tesla Model S.

Зелени технологии и подобрена производителност

Вместо просто да заменят задвижващата система на Tesla в 911 и да го обявят за готово, Kalmar се стреми да подобри екологичните характеристики на автомобила, докато повишава и производителността му. Резултатът е 7-97 E-Volt.

Процесът на преобразуване

Процесът започва с намирането на донорски 911, който е извън експлоатация, в случая 964 поколение с липсващ двигател. Компанията възстановява автомобила, запазвайки оригиналните части, където е възможно. Това включва претопяване и преработка на алуминиевите части на автомобила. Подобен процес е извършен и за стъклата.

Лекота и аеродинамика

Една от най-впечатляващите характеристики е решението на Kalmar да изработи ново леко тяло, използвайки композитен материал на основата на лен. Материалът е използван и в интериора за допълнително намаляване на теглото. Kalmar твърди, че 7-97 E-Volt тежи малко над 1360 кг, което е сходно с теглото на 964 поколение Turbo.

Подобрена аеродинамика

Новото тяло и залепените стъкла на Kalmar (които помагат за намаляване на съпротивлението чрез елиминиране на празнините) също така подобряват аеродинамичната ефективност на автомобила, като същевременно поддържат високо ниво на притискаща сила. Според компанията, притискащата сила е увеличена с 30% отпред и 20% отзад в сравнение с донорския 911, а наличен спойлер тип "ducktail" може допълнително да увеличи задната притискаща сила с още 60%.

Електрическа задвижваща система

Задвижващата система е основната звезда на всяка EV конверсия. Единичен електромотор, монтиран на задния мост, доставя пикова мощност от 450 к.с. и черпи енергия от батерия с капацитет 63 кВтч, разделена между предната и задната част за оптимизирано разпределение на теглото. Производителността включва ускорение от 0 до 100 км/ч за по-малко от четири секунди и обхват до 290 км. Селекторът за режим на шофиране позволява избор между Eco и Sport режими.

Модерни функции и цена

Модерните функции включват електрическо сервоуправление, климатик, LED фарове, сензори за дъжд и инфотейнмънт система с Apple CarPlay. Добавена е електрическа вакуумна помпа за захранване на системите за сервоуправление и климатизация, както и на системата за усилване на спирачките. Купувачите могат да изберат между стоманени спирачни ротори или по-леки карбоново-керамични комплекти.

Конверсията 7-97 E-Volt започва от 450 000 евро (приблизително 500 000 долара). Kalmar заявява, че модификациите са направени по начин, който позволява автомобилът да бъде върнат към бензиново задвижване, ако бъдещ собственик пожелае.

Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!

Myve google news
Споделете статията в: