Какво се случва с луксозната марка Линкълн?
Genesis, Cadillac, Lexus. Всички те са луксозни марки под чадъра на по-голям автомобилен производител, които предлагат свежи нови автомобили и поне едно напълно електрическо превозно средство. Има и луксозната марка Lincoln на Ford, която по същество отсъства от разговора в момента. Не е в пресата, трябваше да отложи планираното за 2022 г. разкриване на първия си EV и след години на постоянен спад, току-що показа най-лошите си продажби за Q1 от десетилетия. Погледнато отвън, едно от най-известните имена в американския лукс изглежда отчаяно се нуждае от нещо, каквото и да е, за да го върне на релси. Защото, когато става въпрос за неговите съперници, те се опитват да направят всичко възможно.
Как се стига до тук? Пандемията, за съжаление ненавременният момент на пускане на нови продукти и неуспешната схема с Rivian изглежда са в основата на настоящите проблеми на автомобилния производител. Това обаче е по-дълбоко от скорошните проблеми. От това, което можем да установим за бъдещите предложения на Lincoln, изглежда, че предстоящата електрическа гама може да бледнее в сравнение с разпространението, предлагано от неговите корейски, японски и местни съперници – без значение европейците. Много конкуренти вече или скоро ще имат електрически флагмани на пътя. Lincoln, доколкото ни е известно, все още ще налага обикновени SUV и кросоувъри. Във време, когато други автомобилни производители приемат електрификацията като възможност да разперят крилата си и да се върнат към корените си, това може да е план, обречен на посредственост.
Сега нещата не изглеждат добре, но Линкълн не е...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg