Какво се случва с дизайна на BMW?

Луксозната марка се намира на кръстопът в ерата на електрическите автомобили
Дали съществуват психотерапевти за мултинационални корпорации? Ако не, може би се нуждаем от такива, защото BMW преживява криза на идентичността. Веднъж символ на елегантен стил, германската луксозна марка се намира на кръстопът, тъй като светът започва сериозно преминаване към електрически силови агрегати. Когато вашето средно име е буквално "Motoren" и сте изградили цялата си идентичност на двигателите, а вътрешното горене е на път да изчезне, какво правите?
Новите тенденции в дизайна
Отговорът за BMW изглежда се състои в натрапчиви бъбречни решетки и масивен, ъглов език на формите. По същото време, известният синьо-бял емблема се появява изчезва от време на време, а интериорите на марката са пълни с екрани и обшивки с диамантени фасети.
Къде се насочва BMW?
Какво се случва с BMW и къде е насочено с всичко това? Можем ли да очакваме шизофреничната стилистика да продължи или марката най-накрая е на прага на определяне каква ще бъде в един свят след ерата на вътрешното горене? Авто анализаторът Джим Хол се присъедини към Крейг Коул от AutoEsoterica за поглед към историята на BMW, настоящата му криза и какво да очакваме в бъдеще.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
