Как да предотвратим прегряването на двигателя в задръстване
Навън вече става топло, а летният сезонпредстои, както и предсезонните майски задръствания. А страстното желание на някои от водачите на МПС-та да спестят пари от поддръжката на автомобила често водят пара изпод капака и последващ дълъг процес на привеждане на колата отново в движение. Това обаче може да се избегне. Как, ви разказваме сега.
Точно сега е времето да подготвим колата за горещия сезон. Само монтирането на гуми обаче не е достатъчно. Трябва да проверите маслото и да обслужите спирачките, които често „“клеясват“ след зимата, без да забравяте за спирачната течност и, разбира се, охладителната система. Именно тя от година на година става виновник за многобройни прегрявания, които се случват най-често в задръстванията..
Има много причини за това: „мъртъв“ термостат, спукани маркучи, „уморена“ водна помпа. Често е виновен и скапаният антифриз, който влиза в системата по нареждане на невнимателен собственик на кола или неграмотен майстор. Въпреки това, ако проблем с маркучите може да се открие с очи, а неизправност на термостата се забелязва от по-опитните по по-бавното загряване (обикновено се разваля в отворено положение), то проблем с водната помпа е доста по-труден за откриване.
Като цяло това е най...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://avto-moto.bg