Italdesign: следващата стратегическа жертва на AUDI

Автомобилната индустрия на кръстопът
Audi може да продаде Италдизайн като част от усилията си за повишаване на ефективността и намаляване на разходите. Компанията е водеща в областта на автомобилния дизайн. Основана през 1968 г., тя бързо си извоюва реноме като един от най-видните стилистични домове в сферата.
Audi е в напреднал етап на проучвания за продажба на Италдизайн. През 2024 г. компанията преживя сериозни затруднения и анонсира съкращаване на 7500 работни места в Германия до 2029 г. Това е само част от по-мащабни мерки за оптимизиране на разходите.
„Трябва да станем по-бързи, по-гъвкави и по-ефективни.“ — AUDI обявява през 2023 г.
Италдизайн е своеобразно лого на индустриалния дизайн, а съпровождащата го продажба няма да остане без интерес. Компанията има около 1000 служители в Китай, Европа и Съединените щати. Те изиграха ключова роля при Nissan GT-R50.
Сиво бъдеще може да присъства, но потенциалът на италианския дизайнерски гигант остава неизчерпаемо огромен, особено в сферата на стилизация и инженеринг.
„Трябва да видим как пазарът ще реагира на тази еволюция.“ — коментира аналитик.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
