Историята на германските аутобани
Направете анкета и вероятно ще откриете, че почти всяки шофьор мечтае да шофира по германските магистрали без ограничения на скоростта и задръжки – въпреки че шофирането им не е непременно изживяването, което може да очаквате. Как се появиха тези прочути пътни мрежи, защо няма ограничения на скоростта и какво всъщност е да шофираш с каквато скорост желаеш? Стегнете предпазния колан и нека разберем.
Ранна немска история на аутобана
Първите в света магистрали с ограничен достъп – такива, по които превозните средства могат да влизат или излизат само на определени места – са построени в Ню Йорк в началото на 1900 г. В Германия строителството на първата магистрала с контролиран достъп започва през 1913 г., въпреки че Първата световна война отлага откриването й до 1921 г. Automobil Verkehrs und Übungsstraße (Автомобилен трафик и път за обучение), построен точно извън Берлин, се удвоява като състезание и тест песен. По същество това беше две преки линии, оградени от завои, но разделените й пътища и ограниченията за други видове трафик я направиха първата модерна магистрала в Германия. Той остава част от пътната мрежа до днес, заедно с оригиналната дървена трибуна.
Райхсаутобанът на Хитлер
Планирането на Германия за междуградска магистрална мрежа започва в...
Прочетете цялата статия на следния линк: https://autozona.bg