известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Историята на германските аутобани

Екип MyVe
Екип MyVe
16:36 | 27.02.2023
Време за четене: 01:45 мин.
Историята на германските аутобани

Направете анкета и вероятно ще откриете, че почти всяки шофьор мечтае да шофира по германските магистрали без ограничения на скоростта и задръжки – въпреки че шофирането им не е непременно изживяването, което може да очаквате. Как се появиха тези прочути пътни мрежи, защо няма ограничения на скоростта и какво всъщност е да шофираш с каквато скорост желаеш? Стегнете предпазния колан и нека разберем.

Ранна немска история на аутобана

Първите в света магистрали с ограничен достъп – такива, по които превозните средства могат да влизат или излизат само на определени места – са построени в Ню Йорк в началото на 1900 г. В Германия строителството на първата магистрала с контролиран достъп започва през 1913 г., въпреки че Първата световна война отлага откриването й до 1921 г. Automobil Verkehrs und Übungsstraße (Автомобилен трафик и път за обучение), построен точно извън Берлин, се удвоява като състезание и тест песен. По същество това беше две преки линии, оградени от завои, но разделените й пътища и ограниченията за други видове трафик я направиха първата модерна магистрала в Германия. Той остава част от пътната мрежа до днес, заедно с оригиналната дървена трибуна.

Autobahn_Construction_1935

Райхсаутобанът на Хитлер

Планирането на Германия за междуградска магистрална мрежа започва в...

Прочетете цялата статия на следния линк:   https://autozona.bg

Споделете статията в: