Информационно-развлекателни системи предизвикват недоволство

Проучване разкрива нарастващи притеснения по отношение на информационно-развлекателните системи
Автомобилните производители залагат на по-големи екрани и минимизация на бутоните, вярвайки, че дигиталните кокпити ще привлекат купувачите. Въпреки това, последното проучване на J.D. Power показва, че тази стратегия може да доведе до обратен ефект. Информационно-развлекателните системи предизвикват повече оплаквания от всяка друга част на колата в първите месеци след покупката.
„Докато клиентите намират по-големите тъчскрийнове визуално привлекателни, тяхната функционалност става все по-голям източник на разочарование“ — Франк Ханли, J.D. Power.
Освен проблемите с информационните системи, шофьори се оплакват и от несъвместимост на поставките за чаши. Гражданите, използващи бутилки за многократна употреба, често срещат трудности при съхранението им в автомобилите си. Оплакванията нарастват поради това неудобство, което става явно при всеки остър завой.
С последното проучване, Lexus оглавява класациите с най-малко проблеми на 100, последвани от Nissan и Hyundai. Изненадата на годината е Jaguar, който заема четвърто място.
Plug-in хибридите се оказаха най-проблемни тази година със значително повече оплаквания в сравнение с електрическите превозни средства и стандартните хибриди. Това е довело до преоценка на стратегиите в някои компании.
Последвайте Myve в Google Новини за още актуални публикации!
