Ineos Grenadier Quartermaster Kaiju разкрит като див офроудър
Специално издание за австралийския терен
Ineos Великобритания продължава да демонстрира гъвкавостта на своя офроудър Grenadier с разкриването на Grenadier Quartermaster Kaiju, създаден специално за покоряване на тежкия австралийски терен.
Новото издание Kaiju
Grenadier Quartermaster e версия на пикап на Grenadier SUV, а новата версия Kaiju – чието име произлиза от японската дума за „чудовище“ или „гигантско създание“ – е специално издание, отдаващо почит на модифицираните офроудъри от японски брандове, популярни в Австралия.
Уникални подобрения за Kaiju
Работейки с компании като Norweld, Rhino-Rack, Brown Davis, REDARC и STEDI, Ineos добавя подобрения като допълнителни кутии за съхранение, резервоар за гориво с дълъг обсег, способен да съхранява 167 литра (44 галона) в сравнение със стандартните 91 литра (24 галона), 16-степенно регулируемо окачване и гуми BF Goodrich KM3 Mud-Terrain.
Автомобилът е оборудван също така със система за захранване извън мрежата и решения за съхранение от REDARC, включваща RS3 Pure Sine Wave инвертори, Alpha150 150A литиева батерия и пълно управление на батерията.
Технически характеристики на Grenadier Quartermaster
Обикновеният Grenadier Quartermaster се предлага в САЩ с начална цена от $86,900. Той е оборудван с турбокомпресорен 3.0-литров редови-6 двигател с мощност от 282 к.с. Двигателят е съчетан с 8-степенна автоматична трансмисия и система за задвижване на четирите колела с централно заключване на диференциала и 2-степенна трансферна кутия. Стандартно включени са и LED фарове, седалки Recaro, релси за покрив и теглителни куки отпред и отзад.
Производството на Grenadier ще продължи
Производството на Grenadier е временно спряно, вероятно поради неотдавнашната промяна в собствеността на Recaro, но се очаква да бъде възобновено в началото на 2025 година.
Ineos планува да пусне още нисък обем специални издания. От компанията заявиха през август, че ще се фокусират върху пускането на по-луксозни версии на Grenadier и поддържане на ексклузивността на марката, което е било изискване от дилърите.