известия
съобщения
АвтоБОТ
myve logo Промоции Локация

Има ли криза в дизайнерската идентичност на Alfa Romeo с Milano

Екип MyVe
Екип MyVe
22:46 | 11.04.2024
Време за четене: 02:10 мин.
Има ли криза в дизайнерската идентичност на Alfa Romeo с Milano

Начало на нова ера за бранда, Stelantis твърдо подкрепя бъдещето на марката

Посрещнете Alfa Romeo Milano, завръщането на компанията в сегмент В, но с SUV. Днес се състоя световната премиера на модела, а официалният представител на компанията София  Франс Ауто организира ексклузивно събитие в зала Цар на Синегранд на София Ринг мол за медии и представители на Alfa Romeo клуб България. Премиерата бе в Милано, а по време на презентацията изпълнителният директор на бранда Жан-Филип Императо засенчи с достолепната си осанка и изказ дори шефа на Stellantis Карлос Таварес. Двамата неколкократно обявиха, че концернът няма никакво намерение да се раздели в бранда, въпреки желанието за покупка от няколко конкурентни компании. А Императо даде пример с баща си отпреди години, че моделите на Alfa Romeo имат два проблема – скъпи са и не са надеждни. Подобно признание няма да чуете от който и да е шеф на компания, освен ако наистина няма значително подобрение.

Именно тях решава Alfa Romeo с Milano. Автомобилът има базова цена под 30 000 евро и месечната вноска е 200 евро в Западна Европа. Вносителят у нас СФА обеща, че европейската оферта ще бъде сходна и в България. За надеждност все още е рано да говорим, но Alfa Romeo повиши значително качеството с Giulietta, след което актуалните Giulia и Stelvio, които са най-качествените автомобили, напускали някога заводите на италианската компания.   

Milano има за задача да продължи това, но вече...

Последвайте ни за още актуални новини в Google News

Прочетете цялата статия на следния линк:   https://eurica.me

Споделете статията в: