Hyundai залага на малките коли въпреки растящото търсене на по-големи автомобили
Предпочитанията за големи коли променят автомобилната индустрия
Не са нужни анализи, за да забележим очевидното: новите автомобили стават все по-големи. Дори компактните модели са значително по-големи, отколкото предшествениците им. Това отразява предпочитанията на пазара, предвид нарастващия интерес към SUV-овете.
Дебатът за малки електрически коли
В автомобилната индустрия възниква въпросът: нужни ли са малките електрически коли? Някои марки като Tesla и Lucid не смятат за целесъобразно да произвеждат такива превозни средства. Други активно ги разработват, а трети виждат потенциал, но не бързат да създават подобен модел. Сред тези е и Hyundai.
Hyundai за бъдещето на малките коли
„Според мен те имат бъдеще. Това е моето лично мнение“, каза Сангйъп Лий, главен дизайнер на Hyundai.
Лий продължава: „Защо колите стават все по-големи? Потребителите искат повече за парите си. Градовете се разширяват и това ги прави по-сложни. Виждам бъдеще в малката премиум кола, но не точно в момента. Не знам кога ще дойде това време, но когато дойде, ще я реализираме.“
Малки, но премиум автомобили
Ключовата дума тук е „премиум“. Това означава малък, но все пак луксозен и сравнително скъп автомобил.
Потребността от микро мобилност
„Да кажем, че живеете в Лондон или Ню Йорк. Там е много гъсто населено и това създава много проблеми. Трябва ли ни наистина голяма кола, която да показваме на другите? Няма място.”, коментира Лий.
Той добавя: „Не говоря просто за малки коли, но и за микро мобилност и мобилността като цяло. Става дума за това как да откриеш латентни нужди.“